Made in Norway
- NFTR
- Feb 23, 2017
- 1 min read

Med kommunikasjonssatsningen Made in Norway ønsker Avinor å vise frem bedriftene som skaper det Norge som vi er i dag - og i fremtiden.
I januar lanserte Avinor sin nye kampanjesatsning Made in Norway. Satsningen gir lokale bedrifter en unik mulighet for profilering ved sin lokale flyplass og på en nasjonal utstilling på Oslo Lufhavn.
Oppfordrer bedrifter i Troms til å søke
Mona Ringstrand, Avinors kommersielle sjef ved Tromsø Lufthavn håper så mange bedrifter som mulig i Troms tar vare på denne muligheten og søker innen fristen som er 28. februar.
- Vi på Tromsø Lufthavn ser stor vekst i Troms, og vi ønsker at så mange som mulig av verdiskaperne i fylket vil benytte denne muligheten til å markedsføre sin bedrift gjennom Made in Norway. Vi gleder oss til å vise frem skaperkraft i Troms, sier hun.
Nesten 2 millioner passasjerer reiste via Tromsø Lufthavn i 2016, og utstillingen med lokale bedrifter vil stå fra medio mars og ut året.
Til nå har over 500 bedrifter registrert seg på landsbasis, og det er fortsatt plass til mange flere.
Alt du trenger å gjøre er å registrere din bedrift på https://madeinnorway.avinor.no/.
Alle som registrerer seg innen 28.februar vil bli løftet frem på sin lokale flyplass.
Comments