Sommerfesten samlet næringslivet på tvers

På torsdag arrangerte Næringsforeningen i Tromsøregionen sommerfest for medlemsbedriftene sammen med Tromsø Sentrum AS. Det ble en ettermiddag med mingling, quiz, nydelig mat og god stemning, og en fin avslutning før sommeren.
 
Mingling
Janne Aune 23. juni 2026

For Næringsforeningen er møteplasser en viktig del av medlemsarbeidet. Gjennom året samler vi næringslivet til faglig påfyll, debatt, politisk påvirkning og nettverksbygging. Sommerfesten er en av de mer uformelle arenaene, men nettopp derfor også en viktig møteplass.
mingling

mingling

mingling
 

Her møtes medlemsbedrifter på tvers av bransjer, roller og virksomheter. Nye relasjoner bygges, gamle kjentskap pleies, og fellesskapet i næringslivet blir litt sterkere.

m
 

Tusen takk til alle som kom og bidro til å gjøre kvelden så fin. En stor takk også til David Jensen / JensenMedia som fanget mange fine øyeblikk fra ettermiddagen.
Alle bildene kan dere se her

gunnar
 

Vi ønsker alle våre medlemmer en riktig god sommer, og gleder oss til å se dere igjen på nye møteplasser til høsten.

Janne og Fredrik