Sommerfesten samlet næringslivet på tvers
For Næringsforeningen er møteplasser en viktig del av medlemsarbeidet. Gjennom året samler vi næringslivet til faglig påfyll, debatt, politisk påvirkning og nettverksbygging. Sommerfesten er en av de mer uformelle arenaene, men nettopp derfor også en viktig møteplass.



Her møtes medlemsbedrifter på tvers av bransjer, roller og virksomheter. Nye relasjoner bygges, gamle kjentskap pleies, og fellesskapet i næringslivet blir litt sterkere.

Tusen takk til alle som kom og bidro til å gjøre kvelden så fin. En stor takk også til David Jensen / JensenMedia som fanget mange fine øyeblikk fra ettermiddagen.
Alle bildene kan dere se her:

Vi ønsker alle våre medlemmer en riktig god sommer, og gleder oss til å se dere igjen på nye møteplasser til høsten.
